
Producent
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Duchy wojny
To, co przetrwaliśmy nad Sommą, było jedynie początkiem koszmaru.
Widzę, jak moi kompani odchodzą od zmysłów. Opowiadali o tym, że słyszą głosy. Jednych kusiły do najbardziej ryzykownych działań, innych pchnęły w słodkie objęcia śmierci, wykorzystując ich desperację. Wszyscy modlimy się o to, by dożyć kolejnego dnia, powoli zapominając o tym, kim naprawdę byliśmy przed wojną.
Nie wiem, czy dożyję poranka. Wiem tylko jedno: nigdy już nie wrócę do domu.
O czym jest Never Going Home: Bez powrotu RPG?
Never Going Home: Bez powrotu to drużynowa gra fabularna z gatunku psychologicznego horroru, wydana przez Alis Games. Poznaj alternatywne realia Pierwszej Wojny Światowej, w których żołnierze powoli zatracają swoje wspomnienia, usiłując odnaleźć się pomiędzy grozą pola walki a zjawiskami nadnaturalnymi rodem z koszmaru.
Okrucieństwo wojny pogrzebało wiele istnień. Tych, których nie dosięgnął pocisk wrogiej broni, zabrało szaleństwo. Granica między rzeczywistością a przerażającym światem mistycznych Szeptów jest niebezpiecznie cienka. Czy jesteście gotowi poświęcić to, co najcenniejsze, by przeżyć?
Never Going Home: Bez powrotu jest zalecany dla dojrzałych odbiorców ze względu na motywy okultystyczne oraz okrutne realia wojny. Przed sesją zalecamy przypomnienie zasad BHS.
Przyczółek oferuje polskojęzyczne i anglojęzyczne podręczniki do gry fabularnej Never Going Home: Bez powrotu.
Dlaczego warto?
- Rozpocznij opowieść o oddziale żołnierzy nie tylko rzuconych w sam środek dramatycznej walki o przetrwanie, ale także walczącymi z pełnymi grozy Szeptami zza Zasłony, nawiedzającymi ich umysły.
- Komplikuj losy postaci poprzez Szepty, czyli istoty zza Zasłony, które kuszą żołnierzy obietnicami potęgi oraz spełnienia najskrytszych pragnień, w zamian wypaczając ich dusze.
- Korzystaj z autorskiej mechaniki, opartej na rzutach pulą kości k6 wraz z ciekawymi zasadami wykorzystania kart podczas rozgrywki.
Czego potrzebujesz, aby zagrać?
Zanim ruszysz na wojnę, uzupełnij zapasy: