Jeden Moment RPG
towar niedostępny
Opis
„Kiedy patrzę na swoją katanę, widzę nie tylko ostrze, ale również moją duszę. Jestem samurajem, moje życie jest oddane służbie. Nie boję się śmierci, gdyż wiem, że odejdę wraz z moim mieczem, a moja dusza znajdzie spokój.”
Spójrz w oczy przeszłości
Jeden Moment to dwuosobowa gra fabularna wydana przez Gramel Books, opowiadająca o pełnym dramatyzmu, ostatnim pojedynku dwóch samurajów. Pomimo wspólnej przeszłości, jedynym rozwiązaniem dzielącego ich konfliktu jest pojedynek.
Dawni przyjaciele, a teraz wrogowie. Ludzki los bywa zaskakujący, pełen tragedii, które zrywają nawet najbliższe więzi. Jedynym sposobem na odzyskanie honoru jest walka. Napięcie sięga zenitu, gdy ponownie stanęli naprzeciw siebie z wyciągniętymi mieczami. Za chwilę wszystko będzie jasne. Niestety, w tym pojedynku próżno szukać zwycięzcy. To historia o smutnym końcu oraz o wspomnieniach, do których powracają podczas tego jednego momentu.
Mechanika gry oparta jest na Żetonach otrzymywanych między innymi w momencie, gdy podczas danej sceny wszystko idzie po myśli przeciwnika. Żetony wymienia się na kości sześciościenne, których rzut determinuje zwycięzcę pojedynku.
Podręcznik główny do Jeden Moment RPG
Podręcznik do Jednego Momentu pomimo niewielkich rozmiarów zawiera obszerny opis ogólnych reguł gry oraz szczegółowych zasad związanych z Żetonami, a także dodatkowe settingi, których można użyć wraz z dopasowanymi modyfikacjami mechaniki.
Dodatkowe informacje
Producent: Gramel Books
Seria: Jeden Moment
Język: Polski
Okładka: Miękka
Format: B5
Wydruk: Czarno - Biały
Liczba stron: 65
Dodatkowe informacje
Rodzaj produktu | Podręcznik Główny |
Darmowy PDF | zapytaj |
Język | polski |
Wydruk | czarno-biały |
Wydawca | Gramel Books |
Oprawa | miękka |